Infohoek - Commissies

Communicatiecommissie

Met de communicatiecommissie verzorgen we de communicatie voor de Reigers zoals de uitingen op de social media, berichten op Lisa, het verslaan van evenementen en mailings.

De communicatiecommissie is te bereiken op: [email protected] voor alles wat communicatie aangaat en vooral voor updates voor de nieuwsbrief!
De leden van de communicatiecommisie zijn:
• Lizzy Clobus van Wieringen
• Yvonne Mars
• Saskia Schijf

Clubhuis-, Bar- en Keukencommissie

Ons clubhuis valt onder het beheer van Giny Huisman, die sinds seizoen 23/24 met toewijding en enthousiasme onze bar en keuken verzorgd, ondersteund door haar personeel, de barcommissie & de barkanjers. Onder leiding van Giny zorgen Anne Gerrits, Yara Huisman, Sophie Rustenburg & Lianne Sleijfer ervoor dat iedereen zes dagen per week gastvrij in ons clubhuis ontvangen wordt. Zij worden ondersteund door onze barvrijwilligers groep, de BarKanjers, die met onmisbare inzet bijspringen op de nodige momenten.

Samen met de barcommissie, bestaand uit Robin Bakker, Paul Puister, Olaf Volkers & Albertine Wamsteker, wordt er gezorgd voor alle faciliteiten rondom ons clubhuis met betrekking tot de bar en keuken.